KRAUPNER

Obchodní a záruční podmínky

VYTISKNOUT PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY - MONTÁŽ
  1. Rozsah prací a použitý materiál je přesně definován nabídkou. Jakákoliv změna rozsahu nebo materiálu musí být písemně uvedena v předávacím protokolu a odsouhlasena odpovědnými zástupci obou stran před zahájením prací nebo při předání zakázky.
  2. Termín dodání (mimo období od 1.5. ÷ 30.06. a 1.10. ÷ 31.12. ) je standardně 22 dní od obdržení písemné objednávky a může být prodloužen pokud je dlouhodobě nižší teplota jak 5°C nebo déšť. Termín dodání může být stanoven i jinak např měsícem, ročním obdobím, pak platný termín dodání je stanoven k poslednímu dni měsíce či období.
  3. Není-li uvedeno místo montáže je pro výpočet režie uvažováno že místo montáže se nachází na území města Prahy.
  4. Pokud je při montáži potřeba montážní plošina, pak je termín dodání závislý na kapacitě pronajímatele.
  5. Pokud bude nutné, z důvodu nepřipravenosti ploch na kterých se bude provádět montáž nebo pokud nebude možný přístup k místu montáže zaviněný objednavatelem, přijet na místo montáže znovu. Pak tento a každý další příjezd bude zpoplatněn ve výši režijních nákladů vztažených na jeden příjezd uvedených v nabídce.
  6. Celkové konstrukční řešení díla (lankový systém FLEXX , ocelové konstrukce) je vždy provedeno dle schválené projektové dokumentace a není součástí dodávky prací, pokud to není výslovně uvedeno v nabídce. Konstrukce včetně výrobní dokumentace je vždy za úplatu a pouze v tomto případě Kraupner servis s.r.o. nese zodpovědnost za konstrukční řešení.
  7. Kraupner servis s.r.o. v žádném případě nenese zodpovědnost za konstrukční nedostatky budovy, které neumožní dostatečně pevné a spolehlivé kotvení.
  8. Rozsah nabídky může být upraven v případě, že není možné práce provést dle nabídky , zejména se jedná o nemožnost kotvení z důvodu změny struktury a materiálu kotevního místa oproti nabídce(nestabilita podkladu, jiný materiál - kov místo zdiva, struktura podkladu, vzduchové mezery atd.). Pokud bude zákazník trvat na dokončení díla v požadovaném rozsahu, pak změna technologie a režie bude účtována jako více práce.
  9. Před zahájením montáže musí být místo montáže předáno zástupcem objednavatele. Termín předání a převzetí bude oznámen v dostatečném předstihu. V případě, že nebude dohodnuto jinak předání díla proběhne v den ukončení montáže na místě montáže. Pokud se zástupce objednavatele k předání nedostaví nebo pokud instalace bude ukončena v době, kdy nebude přítomen, pak bude předávací protokol zaslán poštou s tím, že si objednavatel prohlédne dílo sám a předávací protokol zašle potvrzený poštou.
  10. V případě, že nebyla zakázka převzata bezprostředně po instalaci osobně a na místo instalace byl volný přístup osob a bude poté zjištěno jakékoliv poškození na objektu v místě instalace, nenese společnost KRAUPNER servis s.r.o. žádnou zodpovědnost za toto poškození.
  11. Bezprostředně po ukončení montáže nebo v dohodnutý termín, proběhne formální převzetí díla, a objednavatel je povinen dílo zkontrolovat (kvantita a kvalita) a do předávacího protokolu zapsat případné nedostatky či nedodělky (pokud je požaduje odstranit, uvede termín, do kdy mají být odstraněny). Ostatní části díla, které nebyly předmětem nedostatků či nedodělků se považují za převzaté.
  12. V případě, že dílo vykazuje zjevné estetické nedostatky (křivé kotvení, málo vypnutá síť, umístění prvků systémů atd.), které lze odstranit, pak na tyto nedostatky musí zákazník během předání upozornit a pracovník provádějící montáž je neprodleně odstraní. Pokud jsou estetické nedostatky neopravitelné, zapíše se toto do předávacího protokolu a dle rozsahu nedostatků, může zákazník požadovat slevu, která musí být vyčíslena v protokolu.
  13. Objednavatel stvrzením předávacího protokolu kromě písemně zaznamenaných výhrad, formálně souhlasí s rozsahem a kvalitou provedení.
  14. Pokud se nedostaví na výzvu na místo instalace nebo nepotvrdí předávací protokol, který mu byl zaslán doporučeně na adresu uvedenou v objednávce do sedmi dnů od doručení, pak se má za to, že je zakázka předána bez vad a nedodělků. Zakázka se má za rovněž za předanou bez vad a nedodělků tehdy, pokud bude součástí převzaté části díla vyšší instancí (investorem, majitelem).
  15. Pokud v případném sporu o nápravu nedostatků, nedojde k dohodě, pak bude dílo demontováno a zákazníkovi vráceny peníze v plné výši. Společnost Kraupner servis s.r.o. v tomto případě není povinna uvést montážní místo do původní podoby (otvory ve fasádě, či opravu částí objektu, které byly z technologického hlediska a se souhlasem zákazníka odstraněny.)
  16. Dílo je do zaplacení celé dlužné částky (včetně penále) majetkem KRAUPNER servis s.r.o. Odpovědnost za poškození nainstalovaného systému nese dodavatel do předání celého díla. Pokud bude zakázka předávána po etapách odpovědnost za již předané etapy nese objednavatel. Majitel objektu v případě neuhrazení celé částky za dílo souhlasí s jeho demontáží.
  17. Pokud bude zákazníkem požadováno smluvní penále za nedodržení termínu dodávky, pak se zákazník automaticky objednáním díla zavazuje zaplatit stejné penále, za prodlení při úhradě díla za každý den po splatnosti.
  18. Kraupner servis s.r.o. neuzavře žádnou smlouvu či nebude akceptovat žádnou objednávku, pokud se smluvně nezaváže zákazník k tomu, že pokud bude v prodlení s úhradou faktury za řádně provedené a převzaté práce 30 dní po splatnosti, pak zaplatí jednorázovou pokutu ve výši 5% z dlužné částky minimálně však 10000 Kč.
  • KRAUPNER GROUP S.R.O.
  • Bečovská 1547/13
  • 104 00 Praha 10 Uhříněves
  • IČO: 24665193 DIČ: CZ 24665193
  • Tel: 224 816 737
  • Mobil: 724 760 200
  • E-mail: technik@kraupner.cz
  • ADMINISTRACE
  • Nepřihlášen

Copyright © 1995÷2024   KRAUPNER - SOFTWARE    ↑ Nahoru | Hlavní stránka